torsdag 12. mars 2009

Mens eg skrive oppgava..

Drømme eg meg vekk i allslags fantasier om husinnredning, sommerkjoler, bryllup og eksotiske reiser. Det e fasinerande kordan alt aent virke så mottaklig på meg, untatt pensumbøkene selvfølgelig.

Photobucket

I dag handla dagdrømmane mer spesifikt om fint kvitt badekar me løveføtter. Ein dag når eg e ferdig utdanna og bygge hus me min kjære Gisle får eg håpa badekaret ovenfor finne veien him te meg:)

Photobucket

Som tidligere nevnt har eg ingen ongar, takk og pris. Eg e egentlig ikkje så særlig gla i ongar. Kossen eg snofla øve bilde ovenfor har eg egentlig ikkje peiling på, men sjå nå på den nydlige rosa kjolen! Nesten som eg vurdere å kjøpa an i tilfellet det komme ei tutta liksom.. Kjolen kan du få kjupt hos Ellos, av alle plassar.

1 kommentar:

Cathrine sa...

Hei Cathrine her. Så mye fint du legge ut på bloggen, alltid like kjekt å stikke innom å lese siste nytt=) alle burde hatt ein blogg som din<3 kgid