tirsdag 17. november 2009

B for bedroom?

Bokstaver i alle fargar og fasongar har for mongen vore et "must" i interiørverden. Eg har omsider kasta meg på bokstavbølgå, og gått te innkjøp av ein heller større B. Ka denna B`en står for e ikkje så nøye gjennomtenkt, men Bedroom eller Bed kan varra nogen alternativer. Kanskje ein gong i framtidå til og med Brekkå? (Min kjæres ittenavn).
Photobucket
B`en e for øyeblikket plassert på kommoden på soverommet så eins betydning e kje heilt på jordet. Soverommet e vel kanskje det rommet eg e mest fornøyd me her i heimen. Gjennom di siste fem årene har me gått fra ein slags ungkarstil (alt e svart, grått og kvitt) te å ha et slags studentpreg øve det heila, for å så prøva å toppa det heila me litt personlighet. Ein go mix, som ikkje e fullt så dekorativ.
Photobucket
Eg klør i fingrane itte å begynna heilt i fra scratch når huset om noen år(!) står forhåpentligvis ferdig! Fram te den tid får eg bara bruka pengene mine på saker og ting som eg tror eg vil fremdeles lika fem-ti år fram i tid. Kokebokholdar fra Perfect Home e under bestilling så den blir nok med meg te den dagen eg dør, for kokebøker har eg mær enn nok av!

Ingen kommentarer: