onsdag 22. oktober 2008

Et spark bak..

Om to dagar ska oppgavå mi varra inne og kjenne eg e nokså umotivert. Delvis fordi oppgavå i seg sjøl e litt innvikla og delvis fordi min gode venn Cecilie e komt hjem på ferie fra Rotterdam. Eg vil mye heller sitta på kafe me henna og shoppa litt, enn å sitta fast me denna oppgavå. I et forsøk på å flykta fra oppgavå har eg surfa på møbeler fra slettvoll, (http://www.slettvoll.no/), og snudd tankane te jul og juladekorasjonar.

Photobucket

Sjøl om selva rommet e ikkje min smak e virkelig sofaen det. For ein fantastisk sofa!

Photobucket

Detta rommet derimot e mye heller min stil og di nydlige stolane e jo noe for seg sjøl!

Photobucket

Inspirasjon te juledekorasjoner, eg kjenne eg begynne og bli forelska i detta bilde, sko hengt det opp på veggen!

Photobucket

Eg kjenne eg glede meg te jul! men julå komme kje før eg har gjort ferdig oppgavå mi, så eg får gå å leita itte noen som kan gi meg et spark bak.

-Elisabeth-

Ingen kommentarer: